Ogłoszenie

Szanowni forumowicze:

Uprzejmie proszę o poprawne tytułowanie tematów. Informuję, że za niepoprawne tytułowanie tematu wręczane są ostrzeżenia.

Zanim zapytasz użyj opcji "szukaj"

pagerank, page rank

#1 2010-02-21 07:31:30

 pablo1213

Nowy użytkownik

1647133
Skąd: Kamienica Polska (śląskie)
Zarejestrowany: 2010-02-21
Posty: 4
Punktów :   
Moje BMW:: e 36 325 td

problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

Witam wszystkich!!!jestem tu nowy więc wszystkich serdecznie pozdrawiam!!mój problem polega na tym,że padła mi uszczelka pod glowicą w e 36 2.5 ts,nie tds głowicę zabrałem do warsztau ,została splanowana ,sprawdzona pod katem szczelnośći i wyszło że jest ok.podczas montażu wyszło że jest pękniety wałek rozrządu,kupiłem drugi ,złożyli i się okazało że moja laleczka nie zapala!ale jak dostała samostartu załapała...ale??pracuje głośno jakby  metalicznie ,ciężko zapala,niema biegu jałowego,bo gaśnie i dymi gęstym szarym dymem ,i jest oczywiście słabiutka,żeby cofnąć 2 metry potrzebowała 4000 obrotów!!!!!!na pewno tłoki nie dotykają zaworów,jak myślicie jaka może być tego przyczyna??dodam ,że przed awarią bawarka smigała jak żyleta,paliła idealnie tak zimna jak i ciepła!!proszę o radę!!czy to może być zapłon???wszystko ustawili wedle punktów,chociaż......nowy wałek jest wyższy od poprzedniego,co jeszcze mozna zrobić??

Offline

 

#2 2010-02-23 07:02:52

siwusekm1

Użytkownik

6870135
Skąd: Turek
Zarejestrowany: 2009-09-13
Posty: 73
Punktów :   
Moje BMW:: E39 2.5 TDS->E36 Coupe

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

Witam. Na moje oko przy dokręcaniu mogł przeskoczyć na rozrządzie niech mechanik ponownie sprawdzi ustawiene. Pozdrawiam

Offline

 

#3 2010-04-17 09:33:28

 pablo1213

Nowy użytkownik

1647133
Skąd: Kamienica Polska (śląskie)
Zarejestrowany: 2010-02-21
Posty: 4
Punktów :   
Moje BMW:: e 36 325 td

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

Witam ponownie!!siwusekm1 dzięki za radę:)no i wszystko wyszło....zacznę od początku,zmieniłem mechanika i chłopak zaczął szukać i się okazało..połamane świece zarowe,spalony przekażnik świec,zapłon przestawiony o 180 stopni ,i kawałki czegoś aluminiowego na tłokach!!!silnik odpala,ale  trzaska niemiłosiernie !!żeby zlokalizować co tam jest pod głowicą trzeba by było ją ponownie zdjąć ,co pociągnie za sobą kolejne koszty,podjąłem decyzję o wymianie silnika,teraz pytanie ..czy jest to poważny zabieg?? dodam ,że kupiłem motor tds z całkowita elektryką ,sterownikiem  w dobrych pieniądzach z anglika bez prawa rejestracji .Pozdrawiam!!!

Offline

 

#4 2010-04-24 09:13:08

siwusekm1

Użytkownik

6870135
Skąd: Turek
Zarejestrowany: 2009-09-13
Posty: 73
Punktów :   
Moje BMW:: E39 2.5 TDS->E36 Coupe

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

eh Ci fachowcy:( przekładka to nic trudnego przy tym nie powinni nic spie...... mi przekładka takiego samego motora zajmuje 2 dni. Jeden na przełożenie silnika a drugi na elektryke i cala reszte ale zalezy jak kto sie za co berze. Szkoda tylko tamtego silnika.

Ostatnio edytowany przez siwusekm1 (2010-04-24 09:13:38)

Offline

 

#5 2010-05-11 23:41:44

 pablo1213

Nowy użytkownik

1647133
Skąd: Kamienica Polska (śląskie)
Zarejestrowany: 2010-02-21
Posty: 4
Punktów :   
Moje BMW:: e 36 325 td

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

siwusekm1 ,witaj!!widzę,że tylko z Tobą mogę pogadać!!szkoda bo reszta jakoś milczy,ale do rzeczy....to o czym pisałem nie doszło do realizacji ,bo koleś opylił mi motor na dzień przed moim przybyciem po niego!!ale jestem mu za to wdzięczny!a czemu??bo 50 kilosów od mojej wioski kupiłem  3 kę po kolizji całą za 7 setek ,i co ważne!!!motor mi odpalił ,sobie go posłuchałem ,obejrzałem dymek i  jest git!!suchutki ,cichutki i pali zimny i ciepły od kopa !!super !!i będę miał z czego wybierać,wiesz co mam na myśli??gratów mnogo!jak to ogarnę dam Ci znać,Pozdro!!!jakoś ciężko sie rozkręca to nasze forum....chłopy czytają ,ale z pomocą ciężko!!a chyba każdy z nas coś przy swojej bawarce  dłubie!więc chyba nic nie kosztuje napisać  co i jak sie naprawiło???Piszcie ludzie ,to nie wstyd naprawiać Bawarkę!!!

Offline

 

#6 2010-05-12 07:21:23

siwusekm1

Użytkownik

6870135
Skąd: Turek
Zarejestrowany: 2009-09-13
Posty: 73
Punktów :   
Moje BMW:: E39 2.5 TDS->E36 Coupe

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

Za te kase to prawdziwa okazja Jeśli masz zamiar dłużej nią pojeździć to nie sprzedawaj pompy wtryskowej bo chyba wiesz o czym mówie a te którą kupiłeś nie jest może coupe? Bo potrzebuje podsufitkę

Offline

 

#7 2010-06-01 22:41:36

 pablo1213

Nowy użytkownik

1647133
Skąd: Kamienica Polska (śląskie)
Zarejestrowany: 2010-02-21
Posty: 4
Punktów :   
Moje BMW:: e 36 325 td

Re: problem z 2.5 td po wymianie uszczelki...

Witaj siwusekm1!!!!tak jak pisałem,przerzuciłem motor i jest RAKIETA!!!pali od strzała ,zimny i ciepły,teraz widzę ,w jak marnej formie był mój poprzedni  motor!!!a co do części ,to jest sedan,mam trochę gratów mechanicznych i blacharskich,ale raczej zostawię to dla siebie,bo zamierzam dalej tłuc trojkę ,bo teraz jest tego warta:))Pozdrawiam!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.galanteria-skorzana.edu.pl www.biouroda24.pl